CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 11 June 2011

c0ntest -> SAYA SE0RANG MUSLIMAH



 In the Name 0f Allah,the m0st Beneficent,the M0st Merciful 


:. السلام عليكم .:




hari nie nak market sikit kat karpet ku ini yang saya telah dijemput untuk menyertai c0ntest bl0g 'SAYA SE0RANG MUSLIMAH'. h0orey.yeaayy.yeaayy. 0'oo semangat nyew..ahakz.. syukran!syukran! credit t0 --> amanjamaluddin :) 
kalau nak tau,pagi nie bila 0n je faceb0ok. saya check la upc0ming event tu kan. eh,eh.ape nie...??
rupa-rupanyew encik amanjamaludin kita nie wat c0ntest n ajak ramai 0rang. 1st c0ntest die create taw .
Apa yang special nyew c0ntest nie,0nly f0r muslimah 0key. j0m la j0in sama.j0m!j0m!
0ouh,i likeee ^^ 
actually,nie juga 1st c0ntest yang saya j0in dan tambah-tambah dijemput 0leh tuan nyew c0ntest :) w0ow.gumbiranyew rasa...hik3
selain tu,yang jadi lebih semangat lagi nak turut serta dalam c0ntest encik kita nie sebab die ajak all muslimah kan.lepas tu, lepas tu suruh nyatakan t0k0h Islam fav0urite kita...
haa,suke nyew.
s0,antara t0k0h-t0k0h yang saya kagumi ialah seperti yang telah dinyatakan berikut :

siti zulaikha :)

     siti sumayyah :)


sebagai generasi masa kini,saya berasa sangat berbangga untuk berk0ngsi bersama-sama anda semua mengenai t0k0h-t0k0h muslimat kita. Iye la,mane tak nyew.Kebanyakan 'kita-kita' pada masa kini belajar je pasal t0k0h-t0k0h nie tapi tak banyak yang ambil iktibar dan menc0nt0hi mereka mahupun mengingati mereka... 
Yup,c0ntest nie salah satu cara untuk kita tahu lebih ramai lagi t0k0h-t0k0h muslimat kita dan juga mengigati mereka walaupun dah berabad dah kisah mereka nie kan..
 Apalagi,j0m la k0ngsi entry kita nie.. sambil-sambil j0in c0ntest,kita b0ley tau nama-nama t0k0h muslimat kita kan...wiee~ 
bt0l tak?bet0l tak?

em2,na pantun sikit laahh..
Ayam rintik di pinggir hutan
Nampak dari tepi telaga
Nama yang baik jadi ingatan
Seribu tahun terkenang juga 

em2,lagii pasal c0ntest nie.saya sukaa sama die punye hadiah...
bagi saya,hadiah yang ditawarkan sangat menarik.sebab saya tak ada header shanteq.
hmm,dapat telekung dari Ind0n.beshhnyew.hik3
mampukah ia menjadi milik ku...??hehe
wink*wink*  -
0ouh!sebelum terlupa,kawan-kawan yang tak tahu lagi hadiah n syarat c0ntest nie b0ley teng0k bawah atau ke bl0g tuan nyew c0ntest :) nie keyh...



Syarat-syaratnya cukup mudah :

1) Create a new post/entri yang bertajuk ''Contest-Saya Seorang Muslimah''

2) Dalam post atau entry tu,mesti ...
2.1-bermula dengan 'Bismillahirrahmanirrahim' dan 'Assalamualaikum'
2.2-sebutkan sahaja 2 tokoh muslimat yang anda kagumi
*satu dunia boleh,telah meninggal boleh,zaman bila-bila pun boleh taw*
2.3-masukkan gambar contest .
**2.4-ceritakan kenapa anda ingin menyertai contest ini.
minimum 50 patah perkataan dan maksimum 1000 patah perkataan.**
2.5-masukkan maklumat (syarat-syarat dan hadiah) contest nie.
2.6-masukkan link contest nie.

3) Follow blog amanlamaluddin nie *bagi orang yang belum follow lagi*.

4) Tinggalkan link blog korang tentang contest nih di ruang komen blog amanjamaluddin.

♥ ----nie laa hadiah yg encik nie jnjikan---- 

1st- Blog Header,Bloglist(4 bulan),Sehelai Telekung(khas dari Bandung,Indonesia),Ana follow blog anda.
2nd- Blog Header,Bloglist(3 bulan),Ana follow blog anda.
3rd- Bloglist(2 bulan),Ana follow blog anda.

Contest berlangsung dari 9 Rejab 1432H(11 Jun 2011) sehingga 19 Ramadhan 1432H(19 Ogos 2011).

0key all beautiful ladies n hands0me man there...
see yaa~
[ ac mizal style ]


~jazakallahi khair~